fredag

hejsanhoppsan ! , fyfan vad fint väder det vatt , det har varit upp till 20 graaaader kan ni tänka er?! :)
Sånt här gör mig glad, haha iallafall i onsdags var jag och shoppa igen med mamma berätta ju på de andra inlägget att ja hade köpt lite saker i måndags så ja köpte lite till i onsdags, i måndags köpte ja sån vit tröja med urigning där bak, och korta leggings och en grå tröja, men kan nt ladda upp dom nu för de gick inte , ------>
linne
BH
Tygskor
när ja kom hem var jag ute med antonella i gården sen gick ja hem. och i torsdags stack ja snabbt ner till stan och köpte min fina NY KEPS i rosa färg , vad tycker ni? ;D
AJA .. sen så var ja hemma en stund sen gick ja o följde med min brorsa till hans träning i kombihallen ,sen när vi kom hem var vi ute lite grann sen ladda ja ner legally blonde o kolla på den, btw så har jag beställt min air max nu visar er dom när dom kommer fram =) nu ska ja äta sen sticker ja till sara o så ska vi vara ute. bloggar senare  

Kommentarer
Postat av: Anonym

tro man fotar sina bh !:S

2011-04-23 @ 12:54:11
Postat av: Anonym

tro man fotar sina bh !:S

2011-04-23 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0