fredag

hej!
vaknade helt trött på morgonen idag, började 08.30 , tog på mig snabbt borsta tänderna ,åt o allt va de e sen stack jag till skolan. samma shit som vanligt! efter mattelektionen var skolan slut,väntade i min trappa för att min lillebrorsa skulle komma med nycklen, för att mamma skulle ut. sen gick jag och hämtade rim från kroksbäck :D, påväg till holma stanna vi och gick upp till robin och daniel som va som fkn randoms och bara stod där på kullarna med såna filtar och lekte super man hahah! dom va över roliga så höll vi på lite med dom efter gick vi till akti, och snacka om kändisar ;o
när akti stängde, var rim jag nimao och cynthia ute .. vi e fan över störda sitter o leker i hissar haha!
vi får se om vi ska va imon med... hihi kollade på talang lika ball som alltid =)
ohh, fastnar för nicki minajs låt ''right true me'' guuud va bra den är, ska snart lägga mig ,:)
video där rim leker superman med filtarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0