kvälls inlägg

godkväll bloggen, sitter här och kollar på tv, ska lägga mig om en stund... imorgon är de tänkt att mamma ja och min lille bror ska ut o grilla eller hitta på något skoj , nu när det har blivit så fint väder :).
som sagt skulle ja träffa sara, men jag var också med rim och aleksandra, vi var ute o gick sen så gick sara hem, och sen satte jag aleksandra o rim oss på sånt ställe och efter en stunds prat gick aleksandra oxå hem så var det bara jag o rim kvar, sen så kom nimao och så var vi med henne  med :)
orkar nt gå in på detaljer men sen var de bara ja och rim kvar sen stack vi hem.
Bjuder på en bild på lilla moi ;)
SWEEEET DREEEAAAMS ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0