morgoninlägg

godmorgon alla morgonpigga!
vaknade för en stund sen, brorsan skulle spela match idag tänkte faktist gå men hade ingen lust, ska vara med kompisar senare på dagen :D!
Igår  hade jag utveckling samtal det gick mycket bra om jag ska vara ärlig :D
Var på taket med Cynthia rim och nimao, vi hade väldigt roligt tsm & idag kanske ja ska sova över hos rim om det gåår. Förresten så har vi påsklov hela veckan åh va skönt! , Och efter påsklovet har vi två dagar lediga Måndag och tisdag, yupp.. juste så har jag strålande nyheter! JAG FICK PLATS PÅ KOLLO, ska bli skit kul :D:D Åker den 20 juni, stugan heter Bedagården, men det är ju ändå lite långt kvar till dess.. Ska äta frukost om en stund men nu måste jag gå ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0