lördag

hejsan bloggen!
Igår var det en jävligt braaaa dag! för att jag och suchi stack till aq-va-kul vi hade skit roligt hahah vi simma ni vet där ute oxå sen gick vi upp till de stället där man måste vara 18 år, ve dident give a fuck så vi gick in och basta där haha. vi stanna i aq-va-kul till klockan sju sen  promenera vi till triangel vi åt där, sen gick vi in till h&m för att kolla om det verkligen va sant att en mascara kosta 50 kr , trodde suchi lura mig.. efter åkte vi bussen hem hänka henne en bit för hon var rädd, mohaha sen kolla jag på tv med mina kusiner när dem hade gått hem gick ja och la mig :)
idag promenera jag mamma Tj, och sharif till coop , när vi kom hem var jag ute med antonella sen gick ja hem igen och hade myskväll med sharif :)<3
bilder från aq-va-kul ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0