måndag

hej mina små hjärtan  ! <3
efter skolan , var jag på HOMA grupp vi stack till deras förening asså det va skit roligt, vi gjorde massa saker vi åt godis o sånt och kolla på film ochså åt vi tacos :D
sen tog jag arlinda vjollca 6an hem och maya och dzenisa tog 34an till kroksbäck.
nu ska jag tvätta håret & duscha sen koka vatten o dricka te , läsa lite sen sova ;o<3
oh juste ska berätta lite kort om igår,! träffade sara och suchi vi skulle träffa nåra killar från lorensborg ..
men suchi gick så hon va nt där när vi träffa dem så va jag och sara där en stund o spela fotboll med dom sen ville ja gå hem så hon henka mig en bit till holma sen var jag hemma resten av dagen =)
nu ska ja gå , en bild på mej och söta sara tagen idag i skolan =)
Veckans låt, älskar den hoppas ni tycker om den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0