måndag

hi !
igår: snacka med rim i  lur, sen fick ja reda på att erika skulle komma.
men fick ej gå ut :( så kunde nt vara med dem.
så istället var jag tvungen att hjälpa till mamma med att städa o sånt när jag var klarm ed de gick ja oin på datan chatta lite, sen kolla jag på tv och såg gammla repriser (Y)

idaag , så var det skola fixa mej snabbt , sen gick ja till skolan de va helt ok hade träslöjd o de
och ja ska ha 2 prov denna veckan !! :(
på fredag ska jag ha matte prov, och på torsdag ska jag ha NO prov wääääääääääää ! :'(
just nu kollar ja på top model på tv 3 , hihi
men nu ska ja fortsätt å kolla
puuuuuss '
veckans låt ; kiddnaping youre love med emilio ft bobby valentino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0