shoppingdag

hejsan !'
bloggade nt igår för att jag hade dataförbud..
dagen började med skola, ahmed fyllde år !
och naturligtvis blev han ju äggad  :P, inte så kul syn, har en film som rim har filmat, lägger upp den snart men måste först lära mig hur man lägger in :).
jefter de kasta aziz ett ägg på mig :S
utan anledning ? jaja sen stack ja arlinda och rim hem, rim och ja skulle ti akti senare men de blev nt av .. :(
sen så kolla ja på tv typ hela dagen !

och idag har ja varit i stan med mamma och TJ , har shoppat hihih ! ;)
skulle egentligen gå på bio med rim och maya, men fick nt av mamma för vi skulle ut !
de kanske blir bio med broshan imrn, efter som han gärna ville kolla på ''trasel''
men iaf så köpte ja nt så många saker för affärerna stängde tidigt idag men hann med lite grejor ,
ugs, ögonpenna , läder tights '
ugs, ögonpenna, lädertights
mina gammla ugs, va pajade ! r.i.p heheh ^^
ska handla mer typ på sön kanske,  men iaf så gick vi runt sen gick vi och åt i mc :) efteråt skulle mamma bara ta ut pengar, sen stack vi till apoteket, sen köpte vi lite lösgodis eftersom de blir film ikväll :)
och här sitter ja nu och skriver sjukt trött..
det var min dag i gesssss.. här är en bild på dagens outfit 
men nu ska ja dra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0