tisdag

hei :)
igår skulle jag till mina kusiner men min mamma kunde inte gå så vi gick inte,
jag gick till akti sen dem skulle ha ett disco jag säger väääärldens fattigaste ! det va fan inga folk ,
juste det är sportlov nu (A) Yippie!!! , men skit i det. Sen kom rim så va hon där lite med mig, efter det gick vi hem och mohamed följde med oss för han bor i min gård, sen höll vi på med han :D
hahaha sen gick ja hem, idag va det tänkt att vi skulle till mina kusiner men TJ var sjuk så vi gick ej, :/
gick ut gjorde några snabb saker till mamma sen efter några timmar ja till akti där vi hade tjej grupp bara chillade hade trevligt, åt popcorn och drack päronsaft (A) nu ska ja ta och duscha , ses !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0