TISDAG

Hej§
förlåt att jag inte har bloggat, har ej haft tid.
i söndags var jag och rim ute.
vi hade typ inget speciellt å göra, sen så ringer jag miki , och sen helt plötsligt är jag och rim i lb med miki och isabella :D vi hade över roligt hihih
hahaha i måndags var det fotbollsmatch kroksbäck mot holma , krokan vann :( buhu alla tjejerna var där, wala,rim,lima,vjollca ,arlinda och nåra till :)
vi hade skit kul tjejer ;)
och idag e de tisdag fettaste dagen ! hahah armin fyllde år, alla hade tagit med sig ägg o allt sen börja alla ägga hnm OMG HAAHAHAH alla filma , lägger in ett klipp senare  det va rkt synd om killen men ändåkul , :D sen stack alla hem.. och jag och arlinda stack till falafalafelvagenen och köpte hamburgare muums..
det var min dag ;)
tänker lägga in veckans låt & kändis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0