torsdag

hejsan!
igår var ja på tjejmässan, superfett! de började med att ja tog bussen till triangel, sen väntade jag i lidl på valeria&naomi vänta där skit länge till sist kom dem, de va sjuuk lång kö påväg in omg! sen
träffade jag väldigt många jag kände, och det va skit kul att se så många där :).
I tjejmässan kunde man köpa massa saker måla sina naglar och kolla på framträdande och sånt, speciellt dans kommer aldrig glömma den dagen :D.
& idag har jag tagit bort mina flättor :), gick till min mammas kompis hon tog bort dem till mej efter kom pappa och hämtade mig så körde vi till burger king och beställde mat efter gick vi hem. åhhhhhhh så trött ska nog sova om en stund.. juste idag reste min älskling iväg till gran canaria, lejla i will miss uuuuu :(
en bild på min söta man :*
ialafall så ska jag lägga mig nu typ, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0