torsdag

HEI,
förlåt att jag inte har bloggat på två dagar.
igår: ingenting alls faktist.. jo vi fick våra bärbara datorer.. men pga att nån tog lärarnas nyckel tiill alla skåpen kan vi nt sätta in våra datorier i skåpen och inte ha våra datorer på rasten och sånt som det var tännkt ;/..

idag ; so prov , det gick rkt bra (y)
trooor att ja har alla rätt , hihihih  skulle ut från toaletten sen kom typ ahmed, aziz, abdullah och nån mer tror jag och spotta vatten på mig! blää haha :D
gick hem med arlinda och ahmed, sen gick arlinda och ja henka ahmed så snacka vi, sen  giick jag hem !
duschade bytte om till mjukis och snacka med rim i lur sen så plugga ja inför matte proovet...  samtidigt som jag kolla på tv&sms:ade hahah
jeeepp de va min dag fredaag imorgon JAAA :D!
men
puuuuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0