söndag

hej :*
såhär var det i fredags:
rim jag & maya ' , stack till aq-va-kul och badaa vi hade skit roligt, omg såna randoms kom och snacka med oss hela tiden iallafall så gick vi och gjorde vattenprovet, rim klara det men inte jag :(
vi va där typ till sex sen gick maya hem och jag och rim tog bussen till triangel och åt i burgerking :).
sen var ja hemma vid 8 tror ja ,
i lördags: lördagen började med att ja snabbt klädde på mej , diskade lite sen gick ja till rim för vi skulle till erika hon skulle ha en  tjejkväll :), sen så vänta vi på sara hos rim under tiden platta rim mitt hår så gjorde vi typ nt så mkt sen kom sara så tog vi bussen till hermodsdal , det va fett nice hos erika alla hade kul o sånt det var jag , rebecka , rim , celine & sara ensama hemma hos erika&ulrika :P sen gick ja hem 7 men dem andra stannade.. när ja kom hem var mina kusiner där hihi. här är några bilder från tjejkvällen :)
hmmm nu e de söndag skola imorgon:(, vet inte vad ja ska göra !!
men aja bajbaj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0