...

hej!'
igår: skola på morgonen slutade 15.30 när jag kom hem skulle vi fira min brors födelsedag :)
det var bara med familjendenna gången ^^, så vi åt tårta, drack läsk och hade det trevligt.
seen gick jag och la mig kl 10 hehe.. :P
och han nt lägga ut veckans kändis elr låt.... så jag gör det idag!
och det som hände idag var ju förstås skola , fixa mig o allt sen stack jag , vi började med livskunskap alltså avslappning oh my god så skönt det var!! ;) seeenare på dagen typ vid lunchen så hällde zakaria vatten på rim hahah skit roligt sen alla flabba sen fick rim damp och tog ett helt glas vatten över zakaria . Efter det , hände nog tn så mket. Jo vi fick läxa ti imrn av vår mattelärare Åsa att kunna multitabellen uttantil till imrn och vi kmr få sånt papper och vi ska skriva alla på en min ! like omajgad!! ingen kmr klara ahhaha
det var min dag.................. och förresten har jag nu fler bilder på Tj, och några bilder på mig :)
finally! Nu veckans låt och Veckans kändis och en bild på mig som jag bjuder på ;)
Veckans låt:Nicki Minaj ft Rihanna - Fly
och en bild på mig :)  Veckans känids kmr på nästa inlägg!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: aree

FINT

2011-01-19 @ 15:10:00
Postat av: Annica

fin bild :)

2011-01-19 @ 15:23:19
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: ① ♛` ❤ » $aara $aariioniitaa ღ Җ Noя∂aғяίkaη Җ ღ Mar✩cko ❤ϟ ♫ ♥ ☺ ♫✩★✔✖♞☢▲♛ϟ☀❥①▄

snygg header :D

2011-01-19 @ 15:42:01
URL: http://sarasaariioniitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0