FRE-DAG

hejsan, bloggis!
igår var det filmkväll i akti, alla var där hahah skit roligt vi kolla på en film som var i sommras ni vet ''streetdance 3D'' :D den var sjukt bra!!
Jag kollade på den med rim&sara sen så var flera där, ofc ;)
idag så va skolan som vanligt - bråk - bråk och mera bråk ;) ilir stoppa in en penna i min höft (spetsen) börja blöda, sen så sparka jag amir hand så den blev svullen :( sen engelska hade sånt litet prov, kanske nt berättade i förra inlägget men fick faktist mvg i engelska *blink.*;) haha.
sen skulle jag och rim gå hem hahah men så blev det bråk med töntarna: fawad zihar ilir och mahe och wael, ja.. hahah det blev villt till palla berätta hela sen stack vi hem typ efter en timmes bråk :O och stack till akti!! det var iinte så många där. sen blev kl 7 och jag och rim stack hem  ( rim sovde över hos sin pappa i holma idag ) jaddåå , det va allt sen kolla man på let's dance som vanligt och åt mat :D fetto ahahah skojar bara imrn kanske de blir bio med tjejerna KANSKE men byebye ;)
PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0