fredaaag yay! :D

hejsan
min dag idag: jag gick till blerina vi skulle träffas för att va idag sen så va vi ute.. sen gick jag och köpte pizzaa.. efter det gick jag hem sen så diskade jag -.- och efter gick jag till akti :D där battlades vi och spelade kort, ni vet kotte :D jag&blondina mot vjollca och hanna. vi vann såklart! hehe ;)
efter det gick ja hem och här sitter ja nu å skriver :O , iaf så vill ja säga att ja ska starta upp ett tema: kändisar och det kmr typ handla om KÄNDISAR!! kmr ha en kändis i veckan det kan vara typ veckans fulaste outfit elr ngt ;) sen så kmr ja också att visa veckans låt och försöka börja visa outfits på mig ;) men som sagt så mst ja först fixa usb:n för den funkar nt.. men nu så ska ja kolla på let's dance så himla kul när 'kändisarna' dansar HAHAHA.
&& imrn e festen wiiie! kmr ta bilder ofc på lillen också. 'lillen' e min nyfödda bror det e för han vi har den 'lilla' festen höhö .. men ha en fortsatt trevlig fredag för det ska ja ha :D
//

Kommentarer
Postat av: Arbenita <'3

Heej , alia kul o få se din nya blogg , den värkar jätte bra . Fiin Header du har förresten! Undrar vem som gjort diin blogg ?

2011-01-08 @ 10:05:09
Postat av: Anonym

hejhej, hehe varför kan de nt vara jag som gjort bloggen :o



asså de e nt jag det e en tjej men iaf :P

2011-01-21 @ 22:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0