friday

Hejsan bloggen!
Har inte bloggat på länge.. skolan och läxor och inte haft tid och nördat habbo och så mkt merr!!!!
Förlåt ska inte göra om det, Men iallafall Såhände de här:
Ons: Var i skolan helt vanlig dag.. minns nt så mke :/ jag tror ja va i akti med sara&rim ja det var jag! ;) lika kul som vanligt
Tor: Gick ja till skolan hmmmmmmmm hade franska haha rkt ballt satt med nooh & flippa över mke  ;) vad hände mer.. ingenting :(
Men nu fredag: allt började som vanligt elr nt helt försov mig i en timme, vi har ju fått nya scheman som e helt fucked up!! och ja fattar typ inget :( aooo hahah alla glodde på mig när ja kom till svensk salen :$ men efteråt så var det vanliga lektioner allt gick bra senså hade jag eng klarade hörförståelse provet och jag fick mvg :) bara två som fick jag och en tjej som heter amanda :) hihi sen åt man blabla sen flamman köpte godis sen matte sen till rim hon skulle ti holma idag sen så var idioterna efter oss juste vi gick också med typ lima o nada o dem andra sen så börja mahe abbe och dem andra jaga oss hahah  över roligt abbe och aziz jagade mig och rim till hennes trappa ,galna idioter :o sen vänt a ja på rim tills hon hade fixat sig klart.. ehm sen skulle vi till akti men akti va stängt idag så det blev nt av så istället spelar man habbo med rim och sara nu HAHAHHA juste kolla på lets dance också innan de :P
men iaf hare gött bloggar mer imn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0