söndag

hejsan!
bloggade nt på fredagen, för jag orkade nt va helt trött, men kom hem från akti jag,blondina,nimao,vjollca arlinda och donika körde dendära frågesporten ni vet: ''Land stad och hav'', ganska kul var det sen gick vi in till mysrummet och hade över kul! haha sen va klockan 7, så vi va tvugna att gå hem. sen gick ja in på habbo och kollade på letsdance ^^,
lördagen började såhär borstade tänderna och alt åt frukost sen ringde jag maya och fråga henne om hon ville till aq-va-kul ett badhus för ni som nt vet :P sen gick vi dit och bada första gången jag va i äventyrslandet! hahah sen när vi hade tröttnat gick vi till burger king och åt där, verkligen en rolig dag sätter in bilderna lite senare :D
sen ringde rim mig, och sa att ja skulle henka henne till holma livs och jag gjorde de (hon va hos sin pappa idag) sen gjorde vi de så snacka vi på vägen.. efter de så stack vi till ahmed vi snacka först i trappan sen så skulle han visa oss något på habbo :o , så vi gick in och kollade. efter det stack jag och rim till holma livs igen och köpte sån öveer god godis ! hahah påväg så hörde vi sån musik :O vi tänkte vem e det som festar, men ljudet kom nt från balkongerna där  uppe  ?? sen hörde rim att det va sån dörr det finns sån dörr typ vid holmas salong och där kom musiken det va sån somalisk förening som hade fest jag och rim bara wtf sen hon mongot öppna dörren och så spionera vi lite sen stack vi ahahha efter det stack jag hem till rims pappa så va vid datan och kollade på tv och snackade <3 efteråt va jag tvungen att gå ner ti affären igen och köpa olja till mamma!! sen lämna jag oljan till mamma och gick till rim igen :P, när klockan va typ 10? elr ngt stack jag hem :D
och n så e de söndag skola imrn + prov :( buuu ! ska nog nt göra ngt specielt bara vara me rimtim hihi' men ha de ! bloggar senare när jak mr hem :)
bjuder på en bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0