Måndag

hejsan
kunde nt blogga igår hade ingen tid och det var för sent
iaf så blev det dans och nåra folk kom jag min kusin thelma , malik min bror, och min lillebror sharif, spelade wii ;D
haha över roligt, :D
det blev nt så många bilder dem flesta blev suddiga :(
men nu till idag,på morgonen fixa ja mig o sånt sen så stack man med ahmed och sara till skolan :D hahah sara halkade typ hela tiden . i  skolan  va det ändå kul att få träffa alla o sånt :) gillas :P
men annars var dagen som vanligt fast vi fick nya scheman o sånt skit :P
veckans låt kmr på nästa inlägg för datan va helt cp nu fattar nt varför det ej går och kan nt lägga in bilder, jaja får försöka imon.
men här är iaf veckans  sämst klädda kändis:
HAHAHAH, lol hon ser ju ut som en vampyr från 1800-talet ;) Elr vad tkr ni skriv gärna på kommentarerna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0