Tisdag

helluu
idag hade ja sovmorgon :D
hihihihihi så ja börja 9 idag haha synd för alla  ni som fick börja tidigare mohahaha >:)
iallafall så fixade ja mig sen stack jaa till skolan, skolan var lika seg som vanligt dööh
hahah åmg abbe visa sina kalssonger framför alla, :o
haha typiskt han ;) men iaf så hade vi franska elr jag (jag valde ju det) rkt tråkigt va det nt språket dåå men klassen sen så gick ja hem chilla litttte hemma gjorde läxoor osånt sen gick ja till akti med kycklingarna, rim && sara
hahah vi körde kotte lirim & rim mot sara & jag vi vann :D :D rim påstod att det var fusk :S
jaaaooo sen så gick ja hem hände nog nt ngt annat????
nu kollar man på jerry springer :D HAHA, rkt roligt ! ;)
Och nuuuu så ska ni äntligen få se bilderna på bääääääbisen nej jag skoja bara ;)
bebisen* höhö
dåligt ljus, han e egentligen ljusare men  bilderna är tagna med min brors mobil hehe , kommentera om ni vill :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0