Sun-DAyyyy

hejan :)
igår var jag på bio med arlinda och vjollca  vi kollade på '' the little fockers '' hahah den e överball :P
När vi skulle hem väntade vi på min pappa som skulle skjutsa hem oss , vi vänta en stund sen kom Abbe och aziz gående mot oss sen snackade vi en stund, dem skulle tydligen också se samma film, men dem skulle se den när vi skulle gå haha!! Sen kom min pappa vi stack till willys för att handla några snabbsaker under tiden var jag vjollca och arlinda  i bilen och fota oss, jag och are tog några bilder i bian också som jag kanske visar imorgon ;)
Japp, Och idag kom Valeria hem till mig, haha vi hade rkt roligt , vi spela wii o sånt , sen åt hon här .. och vi gick ut :D tjejen vet nt skillnaden mellan kroksbäck och holma hahha vi tog nårgra bilder också ;)
ahahah sjuk dag älskar dig Vale <3 vi måste göra om det!
Men skola imon :( buhu!!
men aja, ska lägga mig nu natti natti  ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0