måndag

hej bloggen :)
idag var det skola som vanligt.
hahah rim och ahmed hade mjök krig, ahmed hällde hans glas över henne de kom mjölk på hennes hår å allt hahah! seb hällde hon tillbaka ;).
Efter va det slöjd i slutet av dagen fick vi soda stream av ambrus , över god smak !!
sen gick jag hem , klädde på mig mjukis för vi skulle ut med ahmed, sara och rim hahah vi lekte fulal o sånt med frez??????? ofta hahah sen körde vi s/k och sånt skit :D
nu är jag hemma åt nyligen ska kolla på americas next topmodel yayy :D dramaaaa
sen ska jag duscha <3
OCH VECKANS LÅT & VECKANS KÄNDIS HÄR: Veckans Bäst klädda kändis,
Kim kardashian ;) !


Veckans låt i nästa in lägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0