GIRLFIGHT?

hej bloggen! §
jag måste börja med att säga förlåt för at jag nt har bloggat på 4 dagar, ska inte upprepas!
jag tänkte börja med att berätta om dagarna jag nt berättade om !
Tisdag: Hmm.. jag tror erika kom då :) med hennes syrra, vi skulle vara med Abdullah men de blev nt av :/ vi gick och luffa oss o sånt skit :D hahaha.. över rolig dag
Ons:Skola som vanligt , hade franska men fransläraren va ej där så danial, dardan jag och amanda körde kortlek.
sen stack jag hem bytade om, och bestämde med abduallah att vi skulle va, kallade också på Rim, sen sov hon över hos sin pappa så hade vi sällskap ti skolan på morgonen
:)
Tor: HAHAHAH siick dag ! ,det börja med skola sen gick jag hem med vjollca, så såg jag nimao, marwa, och esmeralda (okänd) , sen så börja vi bråka hahah rkt kaxig bitch! sen ringde ja rim, så kom hon med wala och lima hehehe för dem ville se hne , sen börja vi bråka hon kalla mej ****  :/ och så hände några saker till..
Idag: Kom nyss från skolan , har prov på måndag ska kunna alla länder uttantill asså europa menar jag, från kartan :( *buhuuuu* life sucks!! så ska nog plugga men skatill akti idag hämta mina 200 kr :) hihihi sen ska ja vara där med mina homies xD  och så kmr mamma med mina NYA ugs :D wiie
ajaa, bloggar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0