vanlig dag höhö

hejhej . jopp idag så har man varit ute med dem bästa ; erika , sara , ulrika. vi var i aktivitethuset sen så efter några timmar kom rim, först kunde hon nt komma för hennes kusiner skulle komma hem till henne men så kom hon ändå :).  som vanligt satt vi å snacka och lyssna på musik, juste vi va i aktivitethuset ni vet dendära firtidsgården? aoooo sen så kom blerina , sån värsta öveeeraskning :O , men sen så va ulrika och erika tvugna att dra hem så dem stack då va dt sara berina jag och rim kvar så vi satt där till 7 då vi körde kort överballt med tamim&dylan yäämaan!
sen så stack alla hem, blerina henka sen sån pucko hon e ville hon att ja skulle henka henne  till hennes kusin 'för hon ville 'snacka ' Jag ba allvar hon ba jaa, hahah ja ba stiick sen så när honhade försökt övertala mig hela tiden jag ba NEEEJ, sen hon ba oki sen gick hon hemåt ;).
jaa det va min dag höhö //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0