FOLKETSPARK

hej ! <3
har varit i folketspark idag med min mamma, min moster, min morbror&familj och mina bröder.
vi hade över kul, vi gick runt åt mat, pratade , dansade o sånt :).
det var sån afrikansk kultur festival så de va mycke kul :D, har tagit lite bilder men dom är i kameran kanske laddar upp dom imon om ja hinner, .. hmm träffa många ja känder, o så träffa ja antonella o hennes bröder så va vi lite. kom hem vid typ 10 tiden, o igår var ja i stan med mamma köpte jeans och sån ttop o ett par örhängen <3 juste sen gick vi rutn i gustav lite så såg man att dom gav ut såna gratis mini color , haahah över söta :P
finare när man ser dom ;)
hmmm ska nog lägga mig .. godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0