sover över hos thelma

godmorgon, är nu @ thelmas place sitter och geekar the sims 3 höhöh annars har precis vaknat vi ska snart äta sen ska vi förmodligen gå ut, med thelmas kompis. har sovit över hos henne, sen igår och om igår .. så var jag först ute med rim och maya ett bra tag vi satt och drack slush ... muums i de varma vädret :), sen skulle jag hem och äta och efter gick jag till thelma, och så stack vi till bo01, där andra vänta så grilla dom o sånt, och ja badade omg så skönt det var, kvällsdopp ;)
och i lördags var jag ute i stan med mamma , vi köpte en kamera men vi kom ganska sent till affärerna så dom stängde så vi gick in o köpte jordgubbar snabbt s åt vi det med grädde <33
nu ska ja fortsätta att hålla på med the sims :) lägger in bilderna från igår med maya och rim o jag senare hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0