lördag

hejsan!
hade absolut ingen lust att blogga, men nu är jag back on track 

Tänkte berätta lite om veckan och allt som jag gjort ..
onsdags: inget speciellt , gjorde inbakade flättor hos en av mammas kompis ,
torsdags: Var det beachvolleyboll jätte kul faktist (: sen på kvällen var det kalas antonella hade bjudit in mig till hennes lillebrorsas lillakalas :)
Fredag: skolavslutning wiiiiiihoo ! vi gick till krykan och sjöng sommarlåtar sen så gick vi tbx till skolan och åt glass =), efter skolan köpte ja  kläder de blev ändå mycke saker köpte lite från h&m , vero moda bikbok & new yorker
höhhö
LITE stuff..
2 par byx tights
shorts
kofta å
trosor
2 josefine tröjjor
kalas:
de va typ alla bilder :), ska på student fest nu och imon ska ja få min adidas kofta som ni får se imon so happy ,:) bild på mina inbakadeflättor :)
ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu änlitgen har du bloggat ;D

2011-06-18 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0