summmmeeeeeeeeeeer

Hmm...jaha då har jag inte bloggat på evighet igen men jag har haft mycket o göra ju :$
har inte alltid tid o sitta vid datorn o blogga, men jag vet måste SKÄRPA mig ordentligt nu! Iallafall gick vi ju åkte till mina kusiner i Burlöv vi hade riktigt roligt och det var riktigt bra väder, vi var ute , o på balkongen dem hade fixat det skit fint så vi kunde spela xbox o sånt :) i går sov ja över hos suchi, först vi va ute med rim , nazia och sara sen vi gick hem till suchi, chillade sen vid typ kl 10 eller något sprang vi i pyamas till holma för att köpa snacks o sånt HAHAHA så störda mongoliner, hahaha jupp sen på morgonen rökte vi vattenpipa (Y)
oCH IDAG stack ja rim suchi o nazia till b0o1 skit kul hade vi ångrar inget :D, skola imon buhuuuu
men lägger in bilderna imon, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0