min dag

hej,
tisdag: i tisdags var jag ut med cynthia , vi cykla först till bibblan oc lånade böcker ( rättare sagt JAG) lånade böcker.. sen efter hade vi inget å göra så vi tog bussen till arenan haha för vi hade tråkigt vi kunde lika grna gått för att det ligger nära där jag bor, sen så låg subway nära så köpte cynthia en sån macka elr bagguette va man nu ska kalla de för , sån med kyckling o allt den var skit god sen stanna vi där lite sen tog vi bussen hem igen o ja var trött så ja gick hem.
onsdag: gjorde ja inget chillade mst hemma läste en bok som ja lånat från bibblan, suchi ville att ja skulle till bo01 me henne o rim men bestämde mig för att stanna hemma och träna ti so provet, fast att ja fatta 0% :/
och idag var jag på match med pappa och brorsan mff mot ett lag, de handla tydligen om fotbollen mot rasism liksom.. såg massa killar från holma, :) japp men mff förlora men annars var det jätte kul där.. o gissa vad?! ja ska få converse igen !! wiho o igen säger ja för att ja fick skit fina converse som nu nt passar mig :/ visar en bild ngn dag... men nu kommer lite blandade bilder från bo01 o subway och matchen o när ja sov över hos suchi och kusinerna :)
torkad frukt, till den inte så goda socker kakan ..
från igår, några 5or från holmaskolan kom till rasthallen och spelade afrikans marimba hur duktiga som helst :D
imorgon ska alia ha konsert i skola men massa andra i min klass snacka om pinsamt hahah ! herrå ska välja ut kläder nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0