latisdag

hejj , mina sötnosar !
haft fullt upp sen fredags,
Fredags
På fredagen direkt efter skolan gick ja hem , sen gick min familj och ja och storhandla lite för vi skulle få gäster på lördagen , efteråt köpte vi pizza och gick hem .
Lördags
På lördagen vaknade jag tidigt för ja skulle till min moster på morgonen för vi skulle till dedära stället ja berätta om tidigare i bloggen , efter gick ja och min kusin o moster till mediamarkt o köpte en damsugare efteråt gick vi hem till dom och åt sen satt ja vid datan och spela sims , kl 9 gick vi hem till oss och mina andra kusiner va också där och deras föräldrar, och min mammas kusin hade komit från holland så dem vuxna hade lagat mat ochsånt lägger in bilderna imrn:).
Söndags
Inte gjort något speciellt kollat på trassel på datan städat och varit inne i fb ..
nuu ska ja lägga mig hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0