Söndag

hej sötnosar!
igår var det lördag, jag var på en sån typ förening eller det är typ som aktivitethuset det är en ny sak som precis har öppnat, min moster och henne vän håller i det, och dem försöker få in medlemmar det e nära folkets park och dem har läxhjälp och typ dans instrument och såna roliga saker. :) men igår fikade vi bara och dem pratade mest om vad dem skulle göra o sånt. träffade valeria där :), efter när det var slut körde vi hem till min moster&min kusins hem Min kusin heter thelma och hennes mamma håller i denhära föreningen som ja snackade om. Ialladall så va jag där i typ 2 timmar sen gick vi till holma dem bor i lindeborg inte så långt ;p
sen så va klockan 5 när vi kom hem, och dem stanna hos oss till typ kl 12 , & vi fick några gäster och dem vuxna prata mest o sånt så ja och thelma gick in till mitt rum .. och kolla på tv :P jaoo ..
och idag så har ja inte gjort så mkt, städat lite grann kollat på tv, och gjort min lilla uppsat om Aborren och ätit världens godaste pannkakor made by mamma :D juste ! idag är det Ghanas självständighets dag hehe ^^, men
nu ska ja typ lägga mig skola imon :( aja hare gött (GAMMAL BILD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0