stuudiedag

hej !
förlåt för att jag inte bloggade i söndags haft fullt upp ,
hihi men iallafall så ladda ja ner en film som heter stop the yard, sjuukt bra film!
gjorde inte så mycke den dagen skulle ju göra mitt hår men blev nt av gjorde bara inbakade. Men denna dagen började med att jag vaknade tidigt för vi skulle till mammas jobb för att visa TJ, minbror alltså sen så stanna vi där typ en halvtimme sen så fick vi tårta och hanfick ett presentkort 580 tror jag det var eller något :P
sen gick vi till pappas jobb för att hälsa på så  stanna vi där en stund sedan körde vi till pizza resturangen och efteråt så gick vi till pappas kompisar som äger en affär , vi va där en kort stund sen gick vi hem.
sen gick jag upp till antonella :) hon gjorde mina naglar till mig , dem blev katastorfala så hennes mormor fick fila dem ochsånt så blev dem jätte fina sen måla vi dem :)
efter satte vi oss vid datan vi skulle egentligen ta bilder men vi hann nt , men vi gjorde en video blogg på antonellas blogg :D som heter www.brudensomkan.devote.se
som ni kan kolla om ni vill nu tänkte hon att hon skulle gästblogga lägger upp alla bilder imon sjutk trött.. och skola imon buhuu :/! ska gå och lägga mig nu lägger in veckans låt imon :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0