Tor

hejsan !
förlåt för att jag inte har lagt in någon låt + att ja nt blogga igår :/.
ska berätta lite kort, inget specielt hände i skolan , efter skolan så gick jag till min moster i lidneborg och hämta en sak från henne sen kom jag hem åt mat och sat vid datan, sen gick ja och la mig.
Idag var det en helt vanlig dag :), Vi ska ha hemkunskaps prov på onsdag bäst att öva ! :/
när skolan var slut gick jag och vjollca hem tillsammans.
Sen så gick ja med blondina till tempo för att handla godis som ja ska ha med mig till imorgon när vi kollar på '' Boy '' På bio ni vet dendär buffgrejen..
Sen gick vi till akti där dem hade filmvisning '' Son of Rambo '' tror ja den heter skit trååkig !
sen gick ja hem och duscha , tvätta håret och öva på glossorna, hehe nu ska ja dra ha d !
Veckans låt, lite gammal men det blir Chris brown - Deuces ahh.. älskar den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0