Tis

heeej !
idag så har jag avrit på buff, sån skolbio typ som man går med skolan filmen vi kollade på heter Alice i underlandet, haha såg den förra året :P
men jaja, efter det körde bussen hem oss till skolan igen och jag hade tjejgrupp, hihi <33
sen gick ja hem kl kvart i sex gick jag till vjollca för vi skulle till akti tillsammans .
Har nyss duschat ska läsa lite bloggar sen ska jag lägga mig , föresten har ni hört att Eric Saade vann  med låten Perfection, själv så följer jag inte Melodifestivalen men kan väl ändå lägga upp några, bilder han är ju ändå så hot! ;)
Yeaah ;)
Lovade ju att ja skulle lägga upp  några bilder från den lilla ''festen''
här är några:
;
Min kusin både uppe & nere :)
Fanns fler men orkar nt lägga upp alla.. hehe ses ! :D
(Lägger in veckans låt imrn) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0