staan

hej godingar :).
igår bloggade jag inte för det gick inte :o, konstigt va !  men iallafall gick jag till akti med rim sen va vi med vjollca också så gick vi till falafel vagnen och dem beställde mat (not me)
sen efter en stund gick jag hem eftersom rim skulle hem 6 sen prata ja med lejla i lur... efter ladda ja ner bring it on :D  sen idag börja det med att jag fixa mig stack kl 11 till akti för ja anmälde migg till sån sak att uppträda på folkfest så vi ska dansa var där till 2 sen tog jag bussen till triangel för jag skulle möta min kusin zina<333 :) sen gick vi till triangel förrsten vilket fint väder det var idag! :)
men iaf hade vi över kul, sen stack vi till burger king och åt sen till mc och köpte glass, köpte två tröjor hehe kom hem vi sju typ.. nu är klockan mkt och jag ska sova, juste ska fixa håret imon ehehe, :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0