torsdag

hej :)
dagen börja som vanligt, åt frukost tog på mig åt frukost ,
sen i skolan hade dem gjort sånt bord fullt med bröd juice frukt oboy och såna saker, för att vi skulel orka eftersom vi skulle ha idrottsdag snäll huh?? :)
iallafall så var vår grupp nr 6 , de va över jobbiga stationer men ändå rooliga :)
när hela va slut så sa dem vem som vann kom nte ihåg vem som vann men vi kom 4a :D
sen gick ja hem bytte om sen gick ja tbx till skolan och kolla på mathcen mellan kroksbäck och holma , holma vann ofc ;) sen kl 7 typ henka wala maya rim och lima mig till holma dem orka nt gå till min gård, så arlinda gjorde de ist..
juste, mamma köpte två linnen till mig ett svart och ett vitt , gulligt  ? :)
hmmm ska ladda upp bilderna som ja , sara och maya tog nu, ^^
vi tog några fler bilde,men hinner nt lägga upp dem nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0