bowling?

hola sunshines!!
förlåt för dålig uppdatering har inte alls haft tid.
tänkte berätta om alla dagarna, i lördags gick ja till min mosters lilla förening elr vad man ska kalla det, efteråt hämta pappa upp mig och körde mi till sf bio, skulle kolla på iam number four med blondina vjollca och arlinda, vi hade över roligt efter filmen gick vi till burger king och åt där sen va det sån cpe tjej där som vi höll på meed hahaha :D och i söndags var jag med min kärraste antonella :), kolla  på film hos henne vet ine om ni har sett den, den är med nicole kidman den heter ''THE OTHERS''  jätte bra film och i måndags hade jag streetdance, skit fett koreagrafi nästa gång vi har det ska ja filma :)i tisdags inget speciellt.. idag är de onsdag , efter skolan åkte ja till triangel mötte mamma där , så gav hon mej cash för ja skulle träffa tjejgruppen i big bowl, lägger upp bilderna imon för ja har nt dem  juste mamma har köpt lite nya stuff till maj, btw ska få en adidaskofta är inte min mamma underbar? haha
nu ska ja dra, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0