fredag

hej, hade mitt matte prov idag hoppas jag gjorde bra.
fick tillbaka mitt engelskprov iallafall, fick +C *stolt* ;) :rolleyes:
Alltså vg, man kunde nt få mvg .. men iallafall efter skolan såvar jag hemma kanske i en timme sen jag jag ut med cynthia, vi träffade ibbe sen så var vi med honom sen kom mohamed R så va vi alla 3 sen kom rim och så zippa vi killarna, så henka dom mig hem *thumbsup* efter en timme typ kom cynthia hem till mig , så kolla vi på tv o snacka efter 15 - 20 min gick hon, o ni sitter ja o läser min älskade bok Ett nytt liv på köptet, skriven av; Emma granholm rekomderas starkt!! imon ska man ut o shoppa med morsan, ska bli kulkul får se vilka inköpt de blir ;)

Veckans låt, älskar deeen !! 

Nu ska ja läsa vidare min bok sen sova godnatt alla söta (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0