lyckad dag

hej :),
Förlåt för att jag inte skrev någonting igår , skola som vanligt hade träslöjd, so och sånt ;). Efter skolan så hämtade mamma och pappa mig, så körde vi till mc donalds, när vi hade ätit så gick vi och storhandla köpe mat o sådant.. när jag kom hemme duschade jag satte på aniktsmask o chillade (andra gången faktist, ville testa för de va längesen) haha sen gick ja o la mig..
Idag började dagen med att mamma kom in till mitt rum och min brors, så sa hon: '' era saker har kommit ''
Jag bara vilka saker?, så såg ja en sån låda o där låg sakerna vi hade beställt, blev helt glad haha så de betyder att mina air max har kommit :D , Min brorsa hade oxå beställt saker samma sak med min mamma, hon hade beställt en versace väska, och pumps och dior skor, och min brorsa air max och två fotbolls tröjor
efter att vi hade öppnat paketen gick till skolan, samma sak som vanligt........ nu  kollar ja typ på tv ni vet den saken el classico  men just nu leder barcelona :(, börjar tappa hoppet på real.. men aja ska fortsätta å kolla.
Bilden på mina skor :
ska gå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0