ons

hejjjjsaaaaan ,
idag har det varit skola o sånt skit i idrotten hade vi friidrott omg, måste börja träna upp min kondis den suger!
iallafall så träffa jag cynthia efter skolan , vi va med henne och hennes vänner från damfri, kul hade vi :D
sen gick dem hemåt o jag o cynthia va en stund till sen gick vi båda hem efter att min mamma ringde.
duschat-käkat=sova nu btw tänkte jag berätta om att jag kmr börja blogga på dagarna oxå så ni vet vad jag sysslar med ;).
Har ni hört det här med att världen ska gå under på lördag? tycker bara det är trams jag tror inte på det, men känner personer som tror på det man blir ju samtidigt så arg..
här är en länk,   kolla på videon BULLSHIT

aja, ska lägga mig nu uppdaterar imon byebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0