sunny daay

heeeeeeeeej !
jag är tillbaka med många nyheter :D
tja.. kan ju börja med att ja hade skola idag skit vaaarmt alltså !
när skoldagen var slut gick jag  o köpte glass sen gick ja hem 8-)
o igår plugga ja massor, har nämligen två prov på G denna veckan :(, ett imon o ett på fredag *wish me luck*
Men iaf så ska jag på en fest på fredag kan nt gå till min booos fest alltså rim :(, meen mamma har iaf köpt en klänning som ja ska ha på mig ,  från bikbok o på sön kanske man ska till kusinen o röka vattenpipa =)<3
och för nån dag sen va jag o cynthia ut kmr bilder på henne o jag o  bild på min lax från förra veckan i fredags på hemkunskapen..
de va dagen med cynthia <3
klänningen mamma köpte , juste hon köpte oxå såna glittriga ballerina skor som ni kanske får se senare,
baksidan ..  och fisken jag lagade på hemkunskapen stolt ;)
(oklar)
aaa ska plugga nu sen ska ja kolla på glee , älskar den serien !  ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0