tisdag

helloo ! , åh fyfan vilken dag det vatt så regnigt, blöö hoppas bara det nt blir så när vi åker till tosselilla :(
men tänkte gå till stan på torsdag med mamsen elr nån annan , för att köpa bikini o kanske lite andra sakekr till på lördag, ;). Iallafall så har dagen inte varit så intressant , elr jo en rolig och annorludna sak vi gjrode på bilden var att vi gjorde såna mosaik tavlor typ ? i min grupp som bestod av kawthar och noor, gjorde vi en groda sen tog vi dom dära stenarna och la på sen fäste man de med tejp :), där var vi nt helt klara men de blev ändå sådär fast med lite mer såna ''stenar''
jag med dom snygga skyddsglassögonen haah skoja :P
men när ja kom hem hade ja typ tre minuter på mig att fixa mig o sticka till dansen i akti
var oxå ute med cynthia , vid åtta eller ngt kom ja hem. men ja sa ja till er att ja skulle läga upp videon när rim äggades här har vi den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0