regnigt väder :mad:

hej, precis ätit gör inget särskilt bara lyssnar på musik kom hem för typ 2 timmar sen, skulle köpa kort till min mamma ni vet sånt man ringer till afrika med där vid möllan ringde till valeria för hon bodde i närheten sen va hon med mig lite och så gick vi till polska källaren, såg galet snygga nagelack som jag bara måste ha när jag har pengar med mig nästa gång. Men
jag skulle ju gått till arbenitas men fick inte ;(.
iallafall har massor att bjuda på från folkfesten ;P
bla när jag åkte på den tjuren hahah helt failad men kul var det ska be lima att skicka filmen när jag dansar :)
hejdåå ska dra nu, jersey shore om nåra timma, yeeey :DD ..
vilket hemskt väder förresten blixtrar o ösregnar, det gillar vi inte :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0