sön

hej!
igår sa jag ju som sagt att jag skulle till stan med mamma, och de gick vi köpte nt mkt för att hon nt hade så mkt pengar men nästa vecka ska vi verkligen shoppa eftersom att ja ska på student fester o såna saker plus att ja ska till kollo den 20 juni. vi käka o kollar på grejer sen stack vi hem , jag diskade sen kl 8 gick ja hem till cynthia va där till typ halv 12 elr halv elva vi bakade kladdkaka sen kom jah em och kolla på charlies änglar med läsk , chips, och dippa :) och idag är det ju morsdag , å glad morsdag till alla mammor där ute ! köpte Aladdin choklad och blommor till min mamma, ska duscha nu sen måla naglarna nu sen vet ja nt va ja ska göra..
pizzan:
Nagelacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0